FAQ

Når får jeg bestillingen min?

I kassen kan du finne beregnet leveringstid på bestillingen din, samt fraktkostnadene.

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en bekreftelses-e-post med pakkens sporingsinformasjon. Hvis du ikke finner frakt-e-posten din, eller hvis lenken ikke virker, kan du spore bestillingen din her.

Dersom det har gått mer enn 10 virkedager siden sist sporingen ble oppdatert, og du mistenker at pakken er borte, kan du ta kontakt med oss her. Vi vil hjelpe deg med å undersøke hva som har skjedd med pakken din.

Kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?

Du kan sende en forespørsel om å avbestille eller endre bestillingen din her. Vær oppmerksom på at bestillingen din vanligvis håndteres umiddelbart slik at du kan motta den så raskt som mulig, så en endring i en bestilling er vanligvis ikke noe vi kan gjøre.

Vi kan ikke avbestille og gjøre endringer i en bestilling som er personlig tilpasset.

Jeg ønsker å returnere eller kreve tilbake

Gratis og utvidet retur frem til 31. januar.

Les returreglene våre og registrer en retur her.

Les garantien vår og registrer et krav her.

Toll og skatt

For land innenfor EU trenger du aldri å betale skatt når du legger inn en bestilling hos oss. Generelt trenger du aldri å betale skatt når du legger inn en bestilling hos oss.

Hvis du har mottatt et gebyr eller importavgifter fra tollen på en bestilling, ber vi deg gi oss beskjed, så vil vi se på dette med en gang.

Lageret vårt befinner seg i Sverige.

Kontakt oss